De aankomst in Dar es Salaam - Reisverslag uit Dar es Salaam, Tanzania van Marly Peeters - WaarBenJij.nu De aankomst in Dar es Salaam - Reisverslag uit Dar es Salaam, Tanzania van Marly Peeters - WaarBenJij.nu

De aankomst in Dar es Salaam

Door: Marly Peeters

Blijf op de hoogte en volg Marly

23 Augustus 2015 | Tanzania, Dar es Salaam

Zo, daar zit ik dan.. Ff een momentje voor mezelf! Tijd om een korte update te geven. Na vrijdagnacht nog ff op stap te zijn geweest met vriendinnen, Frank & Marloes was het dan zover.. ’s Ochtends vroeg zijn pap, mam en ik vertrokken richting Schiphol. De zenuwen waren er nog steeds niet, maar de traantjes wel (dankjewel voor jullie mooie briefje pap & mam, ik heb hem voordat ik het vliegtuig instapte gelezen, anders zat ik weer te janken in het vliegtuig ;)). Ik stelde me netjes voor aan de vrouw die naast me zat, maar ze keek niet erg vriendelijk en ze zei ook vrij weinig. Jammer, daar moet je toch 9 uur naast zitten, dacht ik!! Na het opstijgen kwam de vrouw erachter dat haar tv schermpje het niet deed. Het personeel gaf haar de optie om plaats te nemen op een andere stoel, aangezien er nog een stoel niet bezet was in het vliegtuig. Ze vertrok zonder dag te zeggen, maar goed ik heb de rest van de vliegreis met mijn beentjes omhoog kunnen liggen. Een heerlijk begin van de reis!

In Dar es Salaam stond een local van Work the World me op te wachten en heeft me naar het huis gebracht en een rondleiding gegeven. Ziet er allemaal prima uit (en toch een warme douche!!). Ik werd opgewacht door een aantal meiden en heb nog ff gezellig met hen gekletst en wat gedronken. Mijn eerste nachtje in Tanzania is prima bevallen. Ik heb als een blok geslapen! Net met 2 meiden gaan lunchen met uitzicht op de Indische Oceaan.. Genieten! Vanavond een welkomstdiner voor mij en nog een meisje wat vandaag aan gaat komen. Nog niet echt het besef dat mijn avontuur nu echt begonnen is…



  • 23 Augustus 2015 - 14:30

    Heidi, Marcel, Senn En Mika :

    Hee Marly! Wat leuk je berichtje te lezen! Fijn dat je een goede reis gehad hebt. Hihi, wat een grappig verhaaltje van je ex buurvrouw in t vliegtuig. Veel succes en veel plezier! Leuk jouw avonturen te lezen!

  • 23 Augustus 2015 - 16:50

    Petra En Jan Wijers:

    Hoi, Marly,

    leuk om jou avontuur zo te volgen. Heel veel succes. Groetjes, ook van tante Nini. Petra en Jan.

  • 25 Augustus 2015 - 09:12

    Marian:

    Een prima ontvangst gehad ! Heel belangrijk !
    En lunchen met uitzicht op zee.....Kos kwaoijer !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marly

Verloskundige in Tanzania!

Actief sinds 03 Juni 2015
Verslag gelezen: 597
Totaal aantal bezoekers 10326

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2015 - 12 November 2015

Verloskundige in Tanzania

Landen bezocht: